Snelle bezorging
Klanten geven ons een 9.5
Webwinkel Keurmerk
Gratis verzending v.a. € 75,-

Veelgestelde vragen over de verzending

Bestellingen die op een werkdag voor 12.00 uur zijn gedaan, worden de dezelfde werkdag verzonden en DPD zal het pakket binnen 1 a 2 werkdagen bezorgen. (uitzonderingen daargelaten). Voor België is de de levertijd 1-2 dagen langer. 

Inpakpapier, meubelhoezen en verhuisstickers (ver)stoppen wij tussen de verhuisdozen. De meeste mensen die ons benaderen vinden alsnog de ontbrekende producten. Mocht dat niet zo zijn neem dan contact op en dan sturen we uiteraard de ontbrekende producten toe.

Al je bestelling uit meerder pakketten bestaat, kunnen ze op verschillende momenten worden bezorgd. In de mail die je hebt ontvangen van de vervoerder kan je zien uit hoeveel pakketten (Track & Trace codes) jouw bestelling bestaat.  Pakketten kunnen op verschillende momenten geleverd worden. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Mis je echt een product, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het uiteraard op.

Wij bezorgen in Nederland en België.

Wij verzenden met DPD, en DPD maakt gebruik van speciale eilandvervoerders die voor ons op de eilanden Ameland, Terschelling, Vlieland en Schiermonnikoog leveren. Hierdoor is ons proces anders ingericht:

Pakketten worden niet voorzien van Predict-service en deze pakketten leveren we met 1-2 dagen vertraging. Dit komt doordat:

  1. Er is een extra stop nodig in het eilanddepot in Leeuwarden
  2. Veerboten kunnen vertraging hebben vanwege het weer
  3. Tijdens het zomerseizoen zijn er meer eilandbewoners en bezoekers waardoor de dagelijkse pakketten mogelijk in twee keer over gevaren worden naar de Waddeneilanden puur afhankelijk van gewicht/volume. Daardoor kan de tweede lading (te) laat aankomen en pas de volgende dag aangeboden worden.

We bezorgen bij particulieren op zaterdag. Standaard zijn de bestellingen die op vrijdag voor 12:00 zijn geplaatst een zaterdaglevering. Als je jouw bestelling niet op zaterdag wil ontvangen, geef dit dan aan bij de bestelnotities.

Bestel je op een andere dag en wil je juist op zaterdag je bestelling ontvangen, geef dit dan ook aan bij bestelnoties met het verzoek: zaterdaglevering.

Update: De pakketdiensten hebben het heel erg druk en kunnen niet meer garanderen dat de pakketten de volgende dag in huis zijn. Heb je gekozen voor een zaterdaglevering kan het zijn dat je bestelling maandag of dinsdag wordt bezorgd. Excuses voor het ongemak.

Onze webshop NederlandVerhuist.nl bezorgt in Nederland en België. Neem contact met ons voor andere mogelijkheden.

Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van de bestelling. Let op: deze kan eventueel ook in de mailbox 0ngewenste e-mail of spam terechtkomen. Heb je geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@nederlandverhuist.nl. 

Als je iets vergeten bent en iets wilt bijbestellen wil je natuurlijk niet twee keer de verzendkosten betalen. Gelukkig kunnen we daar nog iets aan doen. Als je bestelling nog niet is ingepakt en verzonden, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor afhalen i.p.v. verzendkosten. Om dit proces goed te laten verlopen moet je twee dingen zo snel mogelijk doen:

  • Bij het afronden van je nieuwe bestelling bij bestelnoties vragen of deze bestelling toegevoegd kan worden bij je vorige bestelling. Noteer je vorige bestelnummer.
  • Mail naar info@nederlandverhuist.nl onder vermelding van je bestelnummers nogmaals je verzoek.
 
Uiteraard kan je ook altijd even bellen.

Afhalen is mogelijk op onze locatie in Zevenhuizen (gemeente Zuidplas). Je kan je pakket de volgende werkdag afhalen van maandag t/m vrijdag tussen 12.00 en 16.00 uur.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je haast hebt, bel ons dan voor 12:00 uur even op, dan kunnen we het wat eerder klaarzetten.

Ons adres is Nijverheidscentrum 40B, 2761 JP Zevenhuizen (Zuid-Holland).

Nederlandverhuist.nl zit in het gebouw van Scherp Verpakkingen. Pakketten kunt u nadat u aan de zijkant van het gebouw ophalen (omhoog rijden tot aan de roldeuren).

Via de track & Trace code die je hebt ontvangen kan je zien waar je pakket is en contact opnemen met DPD. Heb je geen track & Trace code ontvangen of kom je er niet uit met DPD dan kan je contact met ons opnemen.

Als ontvanger krijg je dankzij myDPD de volledige controle over de levering van jouw pakketten door DPD. MyDPD is een portaal waar je alle DPD-pakketten kan volgen tot aan de voordeur via de Live Tracking functie. Je kan zelfs met myDPD je levering tot 30 min voor aankomst wijzigen! Registreer je op myDPD om van alle functies gebruik te maken.Je ontvangt de Predict-notificaties van DPD. In deze meldingen ziet je precies wanneer je je pakket kunt verwachten. En in de trackinginformatie zie je via Live tracking hoeveel stops de chauffeur nog moet afleggen voor hij bij je is.

1. Op de dag van de levering ontvang je een bericht van DPD. Daarin staat een tijdvak van één uur waarbinnen je pakket geleverd wordt.

2. Ben je niet thuis? Dan kun je tot 30 minuten voor levering, het moment of de plaats van de levering online eenvoudig aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een parcelshop.

3. Op de bezorgdag kun je je pakket dankzij Live tracking online volgen. Op de kaart zie je zelfs hoeveel tussenstops de chauffeur nog moet afleggen.

 

Geef DPD toestemming om je pakket op een specifieke plek achter te laten, eenmalig of altijd. Het werkt als volgt:

Meld je aan bij MyDPD

Eenmalig
1. Kies voor ‘Neerzettoestemming’ in de opties die je in de notificatie van DPD ontvangt.
2. Omschrijf de plek waar we het pakket achter kunnen laten (bijv. bij de achterdeur).
3. De chauffeur legt het pakket op de plek die je hebt aangegeven.

Altijd
1. Download hieronder het formulier ‘Neerzettoestemming’.
2. Vul de gegevens in en omschrijf de plek waar we het pakket achter kunnen laten (bijv. bij de achterdeur).
3. Stuur het formulier ingevuld en ondertekend per e-mail aan ons toe.

Let op! Kies je voor neerzettoestemming dan is diefstal of beschadiging door regen voor eigen risico.

Meld je eerst aan bij MyDPD

Online kun je aangeven op welk adres de chauffeur het pakket kan achterlaten. Zo werkt het:

1. Kies ‘Wijzig bezorgadres’ in het overzicht van opties.
2. Vul het adres in waar je je pakket wilt laten bezorgen.
3. Je pakket wordt dan op het nieuwe adres bezorgd.

 

Meld je eerst aan bij MyDPD

Je kunt ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een Pickup parcelshop bij jou in de buurt. Dat regel je zo:

1. Kies ‘Bezorg bij een Pickup parcelshop’ in het overzicht van opties.
2. Kies een parcelshop in de buurt.
3. Je kunt je pakket vervolgens ophalen bij deze parcelshop.

 

Meld je eerst aan bij MyDPD

Misschien wil je je pakket toch liever op een andere dag laten leveren. Geen probleem. Je regelt het zo:

1. Kies ‘Wijzig bezorgdag’ in het overzicht van opties.
2. Klik in de kalender op de dag van je voorkeur.
3. Je ontvangt het pakket op de gekozen dag

Helaas is dat niet mogelijk. Wij verzenden de pakketten via DPD, en kunnen geen invloed uitoefenen op de bezorgtijd.

Als je online iets koopt, wil je je aankoop natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. Zodra je pakket is aangemeld bij DPD ontvang je de track en trace. MyDPD is het nieuwe portaal van DPD waar je jouw pakket kan volgen. Het portaal geeft volledig inzicht in de DPD-pakketten die onderweg naar je toe zijn. Dankzij de Live-tracking kan je precies zien waar jouw pakket is. En weet je waar en hoe laat je pakket geleverd wordt. En veranderen de plannen? Dan kan je via myDPD de bezorging gemakkelijk aanpassen. Een ander adres, een andere datum, neerzettoestemming of bezorging in een Pickup parcelshop? Met myDPD is het zo geregeld.

Dat kan, bij het afrekenproces kan je bij aanvullende notities je voorkeur doorgeven.

Je bestelling bestaat waarschijnlijk uit twee of meerdere pakketten. In de mail die je ontvangen hebt van de vervoerder kan je zien uit hoeveel pakketten (Track & Trace codes) jouw bestelling bestaat. Pakketten kunnen op verschillende momenten geleverd worden. Hier hebben wij geen invloed op..

DPD doet één afleverpoging. Wanneer de ontvanger niet thuis is, wordt het pakket dezelfde dag bij een Parcelshop in de buurt afgeleverd, zodat het daar afgehaald kan worden.

Ben je niet tevreden over je product? Dan kan je het product binnen 14 dagen retour zenden of terugbrengen naar onze locatie in Zevenhuizen. Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, dan zul je het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan ons retourneren op onderstaande adres en instructies. Heeft u van een artikel een aantal/bundel/pallet gekocht, dan kan deze alleen in zijn geheel worden geretourneerd.

Complete retour zenden naar retouradres:

Nederlandverhuist.nl
o.v.v. het ordernummer
Nijverheidscentrum 40 b
2761JP Zevenhuizen

Kosten en terugbetaling

Als je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, komen de kosten van de terugzending voor jouw rekening. Nederlandverhuist.nl zal het betaalde bedrag minus de verzendkosten binnen 3 dagen na ontvangst overmaken. Ben je bij jouw bestelling in aanmerking gekomen voor gratis verzendkosten en kom je bij het retourneren onder het het bedrag van € 75,- dan worden de gemaakte verzendkosten van € 6,95 verrekend met het retourbedrag.

Dat kan, neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Bestellingen die op een werkdag voor 12.00 uur zijn gedaan, worden de dezelfde werkdag verzonden en DPD zal het pakket binnen 1 a 2 werkdagen bezorgen. (uitzonderingen daargelaten). Voor België is de de levertijd 1-2 dagen langer. 

Meld je eerst aan bij MyDPD

Misschien wil je je pakket toch liever op een andere dag laten leveren. Geen probleem. Je regelt het zo:

1. Kies ‘Wijzig bezorgdag’ in het overzicht van opties.
2. Klik in de kalender op de dag van je voorkeur.
3. Je ontvangt het pakket op de gekozen dag

Staat uw vraag er niet bij? neem dan contact met ons op.

Contactformulier