Snelle bezorging
Klanten geven ons een 9.3
Webwinkel Keurmerk
Gratis verzending v.a. € 75,-

Bestellen bij Nederlandverhuist.nl is eenvoudig en snel. Onze producten zijn netjes ingedeeld in categorieën en kunnen gefilterd worden op productkenmerken, zodat je gemakkelijk het juiste verhuismateriaalvindt. Zodra je een product hebt gekozen, voeg je het eenvoudig toe aan je winkelwagen, die je altijd rechtsboven op de pagina kunt inzien.

Stappen om te bestellen:

1. Vind je product(en) – Gebruik de keuzehulp voor snelle en gerichte resultaten.
2. Voeg producten toe aan de winkelwagen 
3. Controleer je winkelwagen – Ga door naar het afrekenen om je bestelling af te ronden.
4. Vul je factuuradres in – Voeg een afwijkend verzendadres toe indien nodig.5. Kies een betaalmethode.
6. Klik op bestelling plaatsen en betalen – Je wordt  doorgestuurd naar de betaalpagina van onze provider. Na de betaling keer je automatisch terug naar Nederlandverhuist.nl.
7. Ontvang een bevestiging – Je krijgt binnen enkele ogenblikken een bevestigingsmail. Geen mail ontvangen? Controleer je ongewenste mail of neem contact met ons op.

 

Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 085 0645 617, zodat we de gegevens van jouw bestelling kunnen corrigeren. Dit kan natuurlijk alleen als je bestelling nog niet verzonden is. Gebeurd dit tijdens het weekend, dan kan je het beste ons een mail sturen.  Als je bestelling al verzonden is, neem dan ook contact met ons op.

Als je niet meer kunt inloggen, kun je via ons systeem automatisch een nieuw wachtwoord laten aanmaken. Je ontvangt dan een nieuw wachtwoord per e-mail. Dit wachtwoord kun je indien gewenst aanpassen.

Opmerking:

Alleen geregistreerde klanten kunnen inloggen. Zonder account kun je niet inloggen. Je kunt hier een account aanmaken of tijdens het afrekenen. Als je een account aanmaakt nadat je een bestelling hebt geplaatst, zal deze bestelling niet zichtbaar zijn in je account. Deze informatie wordt achteraf niet gekoppeld, houd hier dus rekening mee.

Het is natuurlijk mogelijk dat je van gedachten verandert na het plaatsen van een bestelling en deze wilt aanpassen of annuleren. Geeft dit zo snel mogelijk door. We doen ons uiterste best om samen een geschikte oplossing te vinden, maar houd rekening met het volgende:
Als je bestelling al onderweg is, kunnen we deze niet meer wijzigen of annuleren. We zullen proberen de verzending te onderscheppen, maar als dat niet op tijd lukt en de levering toch plaatsvindt, kun je de bestelling het beste weigeren. Laat de bezorger weten dat het om een foutieve bestelling gaat, zodat het pakket teruggestuurd kan worden naar de afzender. Is de zending toch afgeleverd, neem dan contact met ons op.

Als je iets vergeten bent en iets wilt bijbestellen wil je natuurlijk niet twee keer de verzendkosten betalen. Gelukkig kunnen we daar nog iets aan doen. Als je bestelling nog niet is ingepakt en verzonden, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor afhalen i.p.v. verzendkosten. Om dit proces goed te laten verlopen moet je twee dingen zo snel mogelijk doen:

  • Bij het afronden van je nieuwe bestelling bij bestelnoties vragen of deze bestelling toegevoegd kan worden bij je vorige bestelling. Noteer je vorige bestelnummer.
  • Mail naar info@nederlandverhuist.nl onder vermelding van je bestelnummers nogmaals je verzoek.
 
Uiteraard kan je ook altijd even bellen.

Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van de bestelling. Let op: deze kan eventueel ook in de mailbox ongewenste e-mail of spam terechtkomen. Heb je geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@nederlandverhuist.nl. 

Afhalen is mogelijk op onze locatie in Zevenhuizen (gemeente Zuidplas). 

Omdat wij een groothandel zijn en geen winkel, is het niet mogelijk om bij ons ter plekke te pinnen of met contant geld te betalen. Online kan je wel een bestelling plaatsen en dan tijdens het afrekenproces kiezen voor afhalen. Bestellingen die voor 13:00 uur zijn gedaan kunnen dezelfde werkdag tussen 13:00 – 16:00 uur worden opgehaald. Onze werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je haast hebt, bel ons dan voor even op, dan kunnen we het wat eerder klaarzetten.

Ons adres is Nijverheidscentrum 40B, 2761 JP Zevenhuizen (Zuid-Holland).

Nederlandverhuist.nl zit in het gebouw van Scherp Verpakkingen. Pakketten kunt u aan de zijkant van het gebouw ophalen (omhoog rijden tot aan de roldeuren).

Ben je niet tevreden over je product? Dan kan je het product binnen 14 dagen retour zenden of terugbrengen naar onze locatie in Zevenhuizen. Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, dan zul je het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan ons retourneren op onderstaande adres en instructies. Heeft u van een artikel een aantal/bundel/pallet gekocht, dan kan deze alleen in zijn geheel worden geretourneerd.

Complete retour zenden naar retouradres:

Nederlandverhuist.nl
o.v.v. het ordernummer
Nijverheidscentrum 40 b
2761JP Zevenhuizen

Kosten en terugbetaling

Als je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, komen de kosten van de terugzending voor jouw rekening. Nederlandverhuist.nl zal het betaalde bedrag minus de verzendkosten binnen 3 werkdagen na ontvangst overmaken. Ben je bij jouw bestelling in aanmerking gekomen voor gratis verzendkosten en kom je bij het retourneren onder het het bedrag van € 75,- dan worden de verzendkosten van € 6,95 verrekend met het retourbedrag.

De waardering van nederlandverhuist.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.3/10 gebaseerd op 839 reviews.
6