Betaalmogelijkheden Nederlandverhuist.nl
Bij Nederlandverhuist betaal je online met:
- IDEAL
- Creditcard (Visa of Mastercard)
- Apple Pay
- Klarna achteraf betalen
- Bancontact
- Belfius
- Billie: De nieuwe B2B-betalingen
Bij Nederlandverhuist kan je via Klarna achteraf betalen. Klarna biedt een gemakkelijke manier om op rekening te betalen met een betaaltermijn van maximaal 30 dagen zonder rente of extra kosten!
Klarna eerste keer gebruiken
Om Klarna te gebruiken, moet je eerst een Klarna-account aanmaken en beheren via de Klarna-app of de Klarna-website. Koppel je bankrekening aan dit account om eenvoudig te kunnen betalen. Bij het afrekenen kies je simpelweg voor Klarna als betalingsoptie. In je Klarna-account kun je al je facturen, betalingstermijnen en betalingsopties bekijken. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, wordt de factuur naar Klarna verzonden.
Veelgestelde vragen over Klarna:
Hoe gebruik ik Klarna?
- Download de Klarna-app uit de App Store of Google Play Store, of log in op de Klarna-website met je e-mailadres.
- Maak een account aan en voeg je bank- of creditcardgegevens toe voor een soepele betalingservaring.
- Koppel je bankrekening door naar ‘Mijn Klarna’ te gaan, op ‘betaalmogelijkheden’ te klikken en je bankgegevens in te voeren.
- Bij het afrekenen op onze website kies je voor ‘achteraf betalen’ met Klarna en volg je de instructies op het scherm.
Wanneer moet ik mijn rekening betalen?
- Log in op de Klarna-app of de Klarna-website om de uiterste betaaldatum te bekijken.
- Ga naar ‘Mijn Klarna’, tik op ‘bestellingen’ en selecteer de betreffende bestelling voor betalingsinformatie.
- Je hebt tot 30 dagen de tijd om zonder rente of extra kosten te betalen.
Goed om te weten: Er is geen factuur beschikbaar met gespecificeerde btw. Wil je als bedrijf op factuur betalen, dan kan je kiezen voor de betaalmethode Billie.
Voor overige vragen over Klarna kunt u het beste een kijkje nemen in de Klarna-app of de Klarna-website.
Bij Nederlandverhuist kan je via Billie op factuur betalen. Billie is beschikbaar voor winkeliers en zakelijke kopers in Nederland. Met deze snelle en veilige betaalmethode krijgen zakelijke kopers 30 dagen de tijd om te betalen per factuur via bankoverschrijving.
Billie eerste keer gebruiken
Om Billie te gebruiken, moet je eerst een account aanmaken. Lees meer informatie op de website van Billie, de nieuwe standaard voor B2B-betalingen
Bij Nederlandverhuist kan je niet contant betalen
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van de betaalmethode.
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd als bijlage in verzendbevestigingsmail. Je kunt je facturen ook downloaden in je account.
Soms belandt de mail in je spambox. Als je hem daar niet vindt, dan is de mail vertraagd óf je betaling is mislukt. Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven of dat er een gereserveerd bedrag op je creditcard staat of bekijk in je jouw Klarna of daar de betaling gelukt is.
- Is er geld van je rekening afgeschreven? Vanwege drukte kan het voorkomen dat de bevestigingsmail iets later aankomt. We vragen je om een uur geduld te hebben. Als je na een uur nog geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is je bestelling niet gelukt en kun je deze opnieuw plaatsen. Maak je geen zorgen, je zult niet per ongeluk twee bestellingen ontvangen. Bestellingen zonder succesvolle betaling worden niet verzonden.